مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
سرخط خبرها

طالبان: در زمینه آبادسازی افغانستان پیشرفت زیادی داشته‌ایم

  • کد خبر: ۱۹۹۸۸۱
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
طالبان: در زمینه آبادسازی افغانستان پیشرفت زیادی داشته‌ایم
سرپرست وزارت داخلی طالبان گفت: ما در زمینه آبادسازی افغانستان پیشرفت زیادی کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، سراج‌الدین حقانی در سفر به پکتیا از تلاش‌های این حکومت برای اجرای پروژه‌های بازسازی و آبادسازی سخن گفت و افزود: ما در زمینه آبادسازی افغانستان پیشرفت زیادی کرده‌ایم.

سراج‌الدین حقانی اظهار داشت: طالبان در دو سال اخیر توانسته است نادرستی ادعا‌های برخی از کشور‌ها مبنی بر «ویران‌گر» بودن این حکومت را ثابت کند.

وی بیان کرد: وقتی کشوری در جهان مستقل می‌شود، بعد از گذشت حتی ۵۰ یا ۱۰۰ سال هم نمی‌تواند به آبادی برسد و استقلال خود را جشن بگیرد. الحمدالله دو سال گذشته است و پیشرفت زیادی کرده ایم و نادرستی ادعا‌های آن‌ها را ثابت کرده ایم.

سرپرست وزارت داخلی طالبان همچنین از مردم افغانستان خواست در اجرای پروژه‌های بازسازی و آبادسازی کمک کنند.

سراج الدین حقانی افزود: ما امروز در میان ملت خود پذیرفته شده ایم و دنیا ما را با جهاد می‌شناسد و سخنان ما نیز مورد قبول واقع می‌شوند. به مسلمانان کشور بگویید که این وطن تو است. اگر جاده و خیابان، مدرسه و مسجد ویران است، کار کن و آن را از نو بساز. آباد ساختن کشور را صرفا بر عهده حکومت نگذار و از کسی انتظار نداشته باش.

پیش از این، سراج الدین حقانی در دیدار با عالمان دینی برخی از کشور‌های اسلامی گفته بود اداره افغانستان اکنون در دست عالمان دین است و آنان می‌توانند به خوبی اولویت‌های کشور را شناسایی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->